21 januari 2011

Har ni varit med om det här?

Jag vet inte vad det var som gjorde det, men antar att det kanske är en bugg. Det iaf lite konstigt och knäppt. Jag har nämligen fått tunnelbana-fobi, i sims då. För nån vecka sen när jag spelade sims, så kopierade sig min sim sig själv. Och den ena kopian fastnade i tunnelbanan. Skit skumt, men allt funkade fortfarande som det skulle , trodde jag. Tills jag fick barn och ringde efter en barnvakt. Det kom så klart två barnvakter. 
Provade sen att ringa efter pizza och gissa vad?! Jo, det kom så klart två pizzor. Blir helt enkelt väldigt dyrt att sitta fast i tunnelbanan. Som tur var så fick jag inte dubbla barn. 
Löste iaf problemet genom att slänga den tunnelbanestation som sim kopian satt fast i. Men jag har nu lite tunnelbana-fobi . Så numera äger mina simmar för det mesta bilar eller cyklar. Har det här hänt er? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar